משלוח והחזרות חינם בקנייה מעל ₪400 החזרה חינם למשך 30 יום. פרטים

שאלות ותשובות

המחירים המוצגים באתר כוללים מיסים?

כן, כל מחירי המוצרים המוצגים באתר כוללים מיסים, כלומר אין חיובים נוספים. למידע נוסף לגבי מיסים ניתן לראות כאן.

כיצד אוכל לעקוב אחר ההזמנה שלי?

ניתן לעקוב אחר ההזמנה לאחר קבלת מספר מעקב במייל. כדי לראות את עדכוני ההזמנה, יש ללחוץ על הקישור במייל, או להזין את מספר המעקב בעמוד המעקב שלנו כאן

עדכוני המעקב עשויים לא להיות בזמן אמת ויכולים להיות כפופים לעיכובים, תלוי בספק!

נא לשים לב: מספר אישור ההזמנה אינו מספר מעקב ולא ניתן להשתמש בו כדי לעקוב אחר ההזמנה. אם לאחר 24 שעות לא התקבל מספר מעקב, יש ליצור איתנו קשר. יצירת קשר

מדוע ההזמנה מגיעה במספר חבילות?

יתכן שיהיה צורך לשלוח את ההזמנה בשני משלוחים או יותר, תלוי במשקל החבילה ובגודל. דמי משלוח חלים רק על החבילה הראשונה שנשלחה. אין דמי משלוח נוספים עבור מספר חבילות באותה הזמנה.

מה מדיניות ההחזרה?

במידה ולא מרוצים מהמוצר, ניתן לקבל החזר. אנו מקבלים בשמחה החזרות על מוצרים הנמצאים במצב המקורי תוך 30 יום מרגע קבלת ההזמנה.

אפשר להחזיר פריט עם החשבונית המקורית, תג המחיר המקורי מצורף בצורה תקינה, ואין נזק או בלאי בפריט. יש להמתין עד שבועיים מיום שליחת החבילה לצורך קבלת ההחזר.בדרך כלל, החזרות מוחזרות באמצעי התשלום המקורי. בנוסף, פריטים מותאמים אישית הניתנים להתאמה אישית אינם ניתנים להחזרה. כמו כן, אנו עשויים לסרב או לעכב החזרות אם יש חשד להונאה או שימוש לרעה. בנוסף, אם החיוב היה גבוה יותר מהמחיר שפורסם, אנו נחזיר את ההפרש.

אנו נעדכן בתהליך ההחזרה ונשלח מייל בסיום התהליך.

צעדים לביצוע ההחזרה:

  1. אורזים את הפריטים באריזה המקורית, במידת האפשר.
  2. מבקשים להחזיר את הפריטים במחלקת החזרות- פורטל החזרות
  3. מדפיסים ומדביקים את מדבקת ההחזרה על החבילה
  4. מחזירים את החבילה בהתאם להנחיות

סיבות להחזרה:

לא אהבתי את הפריט פריט ניזוק במשלוח גדול מידי
הבד לא מה שציפיתי הגיע מאוחר מהצפוי קטן מידי
פגום הגיע הפריט הלא נכון הצבע לא מה שציפיתי לו

נא לשים לב, בעת החזרת פריט, עלות המשלוח לא תוחזר. לאחר שנקבל את הפריטים שהוחזרו, יוחזר רק הסכום ששולם עבור הסחורה ולא עלות המשלוח המקורי. אם הפריט שהוחזר, נפגע עקב טיפול בלתי סביר, אנו עשויים לבצע ניכוי מסכום ההחזר עקב אובדן ערך הפריט.

בשלב זה איננו מציעים החזר על רכישות אונליין בחנויות עצמן.

במידה ומחזירים פריט בגלל בעיית איכות או שמדובר במוצר פגום, אנו נחזיר את עלות המשלוח הבסיסי.

שאלות לגבי החזרות, נשמח לענות במייל

support@aeo.co.il

מה עלות דמי המשלוח?

ניתן לראות את דמי המשלוח שלנו כאן

אילו אפשרויות תשלום זמינות?
ניתן למצוא את כל אפשרויות התשלום המוצעות כאן.

 

איך נרשמים לניוזלטר מבצעים?

ניתן להירשם לניוזלטר שלנו הכולל מבצעים מיוחדים והנחות על ידי יצירת חשבון וסימון התיבה "הרשמה לניוזלטר". ניתן ליצור חשבון כאן

כיצד מבטלים את ההרשמה לניוזלטר באמריקן איגל?

אפשר לבטל את ההרשמה בכל עת על ידי לחיצה על הקישור "ביטול הרשמה" בתחתית כל מייל.

כיצד אפשר להשבית או למחוק את החשבון?

אם ברצונך להשבית או למחוק את החשבון, ניתן ליצור איתנו קשר

רוצה להירשם? הרשמה ויצירת חשבון מהירה

יצירת חשבון

רוצה להירשם? הרשמה ויצירת חשבון מהירה

יצירת חשבון