משלוח חינם בקנייה מעל 300 ₪. חירים כוללים מיסים. פרטים נוספים

עמוד החזרות

כיצד אוכל להחזיר את ההזמנה שלי?

אפשר להחזיר את ההזמנה בקלות! פשוט לעקוב אחר תהליך ההחזרה שלנו כאן למטה.

אם אינך מרוצה מהרכישה שלך, ניתן לקבל החזר. אנו מקבלים בשמחה החזרות על מוצרים הנמצאים במצב המקורי תוך 30 יום מרגע קבלת ההזמנה.

אפשר להחזיר פריט עם החשבונית המקורית, תג המחיר המקורי מצורף בצורה תקינה, ואין נזק או בלאי בפריט. יש להמתין עד שבועיים מיום שליחת החבילה לצורך קבלת ההחזר.

בדרך כלל, החזרות מוחזרות באמצעי התשלום המקורי. בנוסף, פריטים מותאמים אישית וניתנים להתאמה אישית אינם ניתנים להחזרה. כמו כן, אנו עשויים לסרב או לעכב החזרות אם יש חשד להונאה או שימוש לרעה. בנוסף, אם החיוב היה גבוה יותר מהמחיר שפורסם, אנו נחזיר את ההפרש.

אנו נעדכן אותך במהלך תהליך ההחזרה ונשלח לך מייל עם סיום התהליך.

להחזרות:

  1. אורזים את הפריטים באריזה המקורית, במידת האפשר.
  2. בקש להחזיר את הפריטים שלך ל- פורטל החזרות
  3. מדפיסים ומדביקים את מדבקת ההחזרה על החבילה
  4. מחזירים את החבילה בהתאם להנחיות

סיבות להחזרה:

פשוט לא אהבתי את זה פריט שניזוק במשלוח גדול מידי
לא הבד שציפיתי לו נמסר מאוחר מהצפוי קטן מידי
פגום הגיע הפריט הלא נכון לא הצבע שציפיתו לו

 

נא לשים לב, בעת החזרת פריט, עלות המשלוח לא תוחזר. לאחר שנקבל את הפריטים שהוחזרו, יוחזר רק הסכום ששולם עבור הסחורה ולא עלות המשלוח המקורי. אם הפריט (ים) שהוחזר, נפגע/ו עקב טיפול בלתי סביר, אנו עשויים לבצע ניכוי מסכום ההחזר עקב אובדן ערך הפריט.

בשלב זה איננו מציעים החזר על רכישות אונליין בחנות.

אם מחזירים פריט בגלל בעיית איכות או שמדובר במוצר פגום, אנו נחזיר את עלות המשלוח הבסיסי.

שאלות לגבי החזרות, נשמח לענות במייל

support@aeo.co.il

קיבלתם את ההחזרה שלי?

תהליך ההחזרה שלנו לוקח בדרך כלל עד 14 יום מרגע ששלחת חזרה את הפריטים שלך.

ברגע שההחזר שלך טופל יוחזר לך הכסף באמצעות אמצעי התשלום המקורי שבחרת להזמנתך. תהליך הטיפול הוא בדרך כלל 2-5 ימי עבודה וישלח אישור במייל לאחר הנפקת ההחזר.

מה קורה אם החבילה שלי פגומה או חסרה?

אם החבילה מגיעה פגומה או שאינה מגיעה כלל (והיא עברה את תאריך המסירה המשוער הנקוב בעמוד המעקב של הספק), נא ליצור איתנו קשר.

 

האם אוכל להחליף פריט?

למרבה הצער, המערכת שלנו לא יכולה לבצע החלפות, אלא רק החזרות והחזרים כספיים! עם זאת, ניתן להחזיר את הפריט שאינך רוצה תמורת החזר כספי מלא ואז לבצע במקום זאת הזמנה חדשה עבור הפריט הרצוי.

נשמח לעזור אם נתקלת בבעיה כלשהי בהחזר או אם השתמשת בקוד הנחה להזמנה שלך.

האם אוכל להחזיר פריטים בהנחה?

אנו מקבלים בשמחה החזרות על מוצרים הנמצאים במצב המקורי תוך 30 יום מרגע קבלת ההזמנה.

 

רוצה להירשם? הרשמה ויצירת חשבון מהירה

יצירת חשבון